درد...زندگی...درد

درد...زندگی...درد

تلخ است...

باورنبودن آنهایی ک

ک ادعای ماندن داشتن...

و

سخت است امروز باور

آنهایی ک ادعای ماندن میکنند...



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت0:35---13 بهمن 1392
عالی بود

وبتون خیییییییییییییییییلی خیلی قشنگه

مرسی از نظرتون خیلی خوشحالم کردین

باز هم منتظرتون هستم
پاسخ:سلام ریحانه جونمممممم نظر لطفته گلممممممم.خواهش فدات شم.باشه حتما بازم میام


مسعود
ساعت16:10---10 بهمن 1392
سلام ابجی گلم

کم پیدایییییییییییییی؟

زیاد هم ک اپ نکردی!!!!!!!!

من همین الان اپ کردم حوصله پست هامو داشی ی سر بزن

منتظرت هستم

نظر یادت نره

راسی بابت تاخیر بوجود اومده عذرخواهم
سلام مسعود جان آره سخت درگیر مدرسه م...مرسی ک فراموش نکردی وبمو...حتما بهت سر میزنم


مسعود
ساعت22:45---2 بهمن 1392
واقعا تلخ!!!!!!!!!!!

ولی چاره چیه ؟

همیشه ک نباید شیرین باش


پاسخ:هییییییییییی...


دختر ساده....
ساعت21:37---1 بهمن 1392
آپممم دوست جونم.... بیا...
پاسخ:چشم عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 18:57 توسط :( |


درباره وب

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسنده
آخرین مطالب
لینک دوستان
وب لینک
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 52371
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی