درد...زندگی...درد

درد...زندگی...درد

به بعضی ها باید گفت:

آره من سرتاپام یه قرونه

ولی باز واس تو گرونه...

*****
به بعضیا باید گفت:

راهی ک داری میری من

خط کشیش کردم

واسه ما کلاس نزار!

***

بعضیام تا دیروز برامون

چشم چشم دو ابرو میکشیدن

حالا واسمون خط و نشون میکشن...



نظرات شما عزیزان:

vahid 2appel
ساعت0:13---9 بهمن 1392
سلام وب خوبی داری لینکت کردم تو هم این کارو بکن
پاسخ:سلام وحید جان باشه حتما


SHaGHaYeGH
ساعت20:35---2 بهمن 1392
معذرت خواهی همیشه به این معنی نیس



که تو اشتباه کردی و حق با طرف مقابلته!



خیلی وقتا هم معذت خواهی یعنی



اون رابطه بیشتر از غرورت برات ارزش داره!!
پاسخ:آره واقعا عزیزممممم...خوحالم ک اومدی نظرتو گفتی عزیزدلم


nanaz
ساعت13:12---30 دی 1392
slm golakam mc k umadi

postat aliaaaan bazam sar bzn
پاسخ:سلام عزیزدلم مرسی سرررررررررررررزدییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی:)واقعا خوشحالم کردی


مسعود
ساعت23:10---29 دی 1392
سلام دوست عزیز

ممنون ک بهم سر زدی و لینکم کردی منم لینکت کردم با افتخار

بازم بهم سر بزن

منم تازه اپیدم

اپ های تو هم حرف نداشت

نظر یادت نره

منتظرت هستم
پاسخ:سلام مسعود جان باشه حتما بهت سر میزنم...


دختر ساده....
ساعت21:00---29 دی 1392
واااقعا....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در شنبه 28 دی 1392 ساعت 17:22 توسط :( |


درباره وب

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسنده
آخرین مطالب
لینک دوستان
وب لینک
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 124
بازدید کل : 52374
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی