درد...زندگی...درد

درد...زندگی...درد

خدا ی بزرگم...

چه به روزگارم آوردی؟؟

قرارمان این بود؟؟؟

چه شد آن همه عشق؟؟

سوال ها زیادی ازت دارم

دیگر آرزویی برایم نمانده است

تقصیر کیست؟؟

چ کسی نابودم کرده است؟؟تو؟؟

خودم؟؟انسانها؟؟

لعنت..

لعنت به انسان هایی ک به من صدمه زدند...

شکسته دلم...

حوصله صحبت کردن ندارم...

آخه مگر کسی ام

وجود داره ک بتواند

دردهایم را بفهمد؟؟

نه درد من!!!

 هیچ موجودی

نمیتواند درد دیگری را بفهمد...

چه خدایی هستی...

تو ام درد داری نه؟؟

 چیزی بهم نگفته ای اما...

معلوم است

دردی در دل داری...

از چشمانت خوانده ام...

به تو چ کسی صدمه زده است؟؟

ما انسان ها؟؟

خب دیگر همینیم پرتوقع و پررو!!!!

فکر میکنیم تو دلی نداری!

داری مگر نه؟؟

پس چرا دلت به حال من نمیسوزه؟؟

پیر شده ام پیر

ولی کسی نمیداند...

توام به کسی نگو...

آخر میترسم

بیشتر بهم صدمه بزنند...

از تظاهر خسته شدم...

تظاهر به شادن بودن و

عالی بودن حالم...

آآآآآآآآه خدا بزرگم...

چه کار کردی با من؟؟

احمقانه است

ولی از دوست داشتنم

بهت کم نشده است!!!

دوستت دارم و

خواهم داشت!

عاشقانه میپرسمت و

خواهم پرستید!

تو رو نمیدانم

ولی من بی تو میمیرم...

چون دلم خوش است

حداقل کسی حال من رامیفهمد...

چه کسی میتواند فرض کند


ک حال من بد است

جزتو؟؟

دیگه حتی قادرنیستم

برای توصیف حالم

از کلمات استفاده کنم...

کوچک اند خیلی کوچک...

روحم نیاز به خواب دارد...

خوابی ک نام آن را در زمین

مرگ گذاشته اند...

ولی من آرامش میگذارم...

خدای من میشود شانه هایت را

در اختیار من بگذاری؟؟

میخواهم گریه کنم ولی نه زیاد...

اخر دیگر جای گریه ای برایم نگذاشته ای...

همش را در دلم ریخته ام...

به نظرکوچک میاید ولی...

بس است...!!!!

نمیخوام سرت را درد بیاورم...

از این حرفا زیاد با هم داریم...

 

+بچه ها ببخشید ک زیاد شد

خیلی دوستتون دارم

مرسی از اینکه به درد و دلام گوش میدین



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:31---1 بهمن 1392
سلام ابجی گلم

از حضور سبزت در وبم سپاس گزارم

بازم بهم سر بزن

منتظر اپ های بعدیت هستم

منم اپم

نظر یادت نره
پاسخ:مرسی ک بهم سر میزنی مسعود جان...:)


sanaz
ساعت22:52---18 دی 1392
خدایـــــا

این بند دل آدم کجاست؟

ک گاهی با یک

اسم..

نگاه..

با حضور یک نفر..

و یا با یک لبخند “پاره میشود”


خیلی قشنگ بود. مرسی از اینکه بهم سر زدی ساناز عزیزم


دختر ساده....
ساعت22:22---15 دی 1392
کلییییییییی آپمممممم بیا گلم......
پاسخ:باشه عزیزم.زشته آدم موقع امتحانا کلی آپ باشه ها:))))


زهره
ساعت18:49---13 دی 1392
چققققققققققققققدر خوب نوشتی عزیز دلم.بی نهایت لذت بردم.مرسییییییییییییی
پاسخ:سلام مرسی از اینکه بهم سر زدی زهررررررررررررره جونم خیلی خوشحال شدم:)


delnaz
ساعت22:47---12 دی 1392
eshghe mani to dokhtarrrr
مرسی ک اومممممممممممممدی عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم:*************


دختر ساده....
ساعت12:35---6 دی 1392
واااای خدا.......وااااای
پاسخ:salam azizam merc az inke hamishe behem sar mizani...vaghan mamnooonam azat


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در جمعه 6 دی 1392 ساعت 1:12 توسط :( |


درباره وب

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسنده
آخرین مطالب
لینک دوستان
وب لینک
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 52368
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی