درد...زندگی...درد

درد...زندگی...درد

آه...

چه روزهای سختی و دارم پشت سر میذارم...

تنها امیدم اینکه...

هروزکه میگذره از تعداد روزهای

غمگینم کمتر میشه!!

و زودتر به روز آرامش میرسم...

اما بعیدمیدونم این اندوه های لاکردار

بزارند پایدار بمونم تا روز آرامش...

احساس میکنم تمام مغزم

پر از علامت سوال های بزرگه...

چرا همه چیز اینشکلی شد؟؟

کی قراره تموم بشه؟؟!!

مگه من چیکار کردم ک سزاوار اینم؟؟!!

دوس دارم خراب شه این دنیا

با آرزوها...بارویاها...باغم ها... با دردها...

و باهر چیزی که باعث مایوس بودنم میشه...

امروز دیگه هیچ وقت تکرار نمیشه!!

این ساعت این حس و...

نمیدونم باید از این بابت خوشحال باشم یا نه!!

آخه نمیدونم روز بعد از این بدتره ک دلتنگ

دیروز بشم...یا بهتر ک بیزار از مرور کردن

دیروز باشم!!

احمقانه

است

ابلهانه

است

ولی هنوز عاشقانه این دنیا دوست دارم

 

+مرسی از اینکه بازم به درد و دل هام گوش دادین



نظرات شما عزیزان:

Roya s.b
ساعت22:57---1 دی 1392
راستی بیا تو وبلاگ برتر بهم رای بده، مرسی
سلام عزیزم مرسی از اینکه بهم سر زدی باشه حتما


Roya s.b
ساعت22:57---1 دی 1392
چرا اینقدر غمگین
پاسخ::((((


دختر ساده....
ساعت22:02---1 دی 1392
مثه همیشه فوق العاده.....

دیگه نمیدونم چی بگم......
پاسخ:مرسی عزیزم ک اومدی لطف داری تو ام مثل همیشه باعث دلگرمیم شدی


kasra
ساعت20:52---1 دی 1392
سلام عزيزم بااجازت چن تاازمطلباتوگرفتم ببخشيد ولي خيلي وبتودوس دارم
پاسخ:خواهش کسری جان فقط درد و دلامو اگه کپی نکنی ممنون میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در یک شنبه 1 دی 1392 ساعت 20:10 توسط :( |


درباره وب

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسنده
آخرین مطالب
لینک دوستان
وب لینک
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 122
بازدید کل : 52372
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی