درد...زندگی...درد

درد...زندگی...درد

گفتم خدایا دلگیرم

 

گفت:حتی از من؟؟

 

گفتم خدایا دلم را ربوده اند

 

گفت:پیش از من؟؟

 

گفتم:خدایا دوری ازمن...

 

گفت:تویا من؟؟

 

گفتم:خدایا تنهاترینم

 

گفت:بیشترازمن؟؟

 

گفتم:خدایا انقدر نگو من

 

گفت:من توام تومن!



نظرات شما عزیزان:

دختر ساده....
ساعت18:34---29 آذر 1392
یلدا یعنی یادمان باشد که زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت.

یلدات مبارک....
وااااااااااااااااااای عالی بودددددددددددد عالییییییییییی


حـــــــامی
ساعت15:28---29 آذر 1392
دل من...

کلبه بارانیست...



و " تـــــــــــو "....



آن باران بی اجازه ای

که ناگهان

در احساس من

چکه میکنی.....
پاسخ:خیلی قشنگ بود


دختر ساده....
ساعت15:02---29 آذر 1392
عالی بود عزیزم....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در جمعه 29 آذر 1392 ساعت 12:9 توسط :( |


درباره وب

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسنده
آخرین مطالب
لینک دوستان
وب لینک
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 52376
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی