درد...زندگی...درد

درد...زندگی...درد

 

نه حوصله دوست داشتن دارم...

 

نه میخواهم کسی دوسم داشته باشه!

 

این روزها سردم...

 

مثل دی مثل زمستان...

 

احساسم یخ زده آرزوهایم قندیل بسته...

 

امیدم زیر بهمن سرد احساساتم دفن شده...

 

نه به آمدنی دلخوشم نه به رفتنی...

 

این روزها پر از سکوتم...



نظرات شما عزیزان:

artin
ساعت9:29---29 آذر 1392
کاش قطره ای اشک بودم که در چشمانت متولد می شدم و بر گونه هایت زندگی می کردم و بر لبانت می مُردم تا بدانی چقدر عاشق تو هستم.

دختر ساده....
ساعت20:47---25 آذر 1392
__¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤


دختر ساده....
ساعت20:18---25 آذر 1392
خییلی قشنگ بود.... قالب جدیدت هم عالیه عزیزم...
پاسخ:سلام عزیزم مرسی از حضور گرمت مثل همیشه


elahe
ساعت18:27---25 آذر 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ توپی داری به وبم ی سر بزن.خوشحال میشم.بای!
پاسخ:سلام عزیزمممم مرسی ک سر زدی باشه حتما بهت سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در دو شنبه 25 آذر 1392 ساعت 18:6 توسط :( |


درباره وب

به وبلاگ من خوش آمدید
نویسنده
آخرین مطالب
لینک دوستان
وب لینک
طراح قالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 52373
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی 

آیکُن های اِمیلی